Jazyk: Čeština | INVENTI, Mapa | 4. patro, Sheldon
Behavio Labs
Sociolog, podnikatel, managing partner a spoluzakladatel výzkumné a softwarové společnosti Behavio Labs. V roce 2010 vystudoval sociologii na filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Využívá své dlouholeté zkušenosti z výzkumné činnosti a projektového managementu i v neziskovém sektoru. V roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty Minute.app, Atlascechu.cz nebo Mapa voličů.
Behavio Labs
Business development manager a lektor Behavio Labs. Díky zkušenostem z reklamních agentur i z marketingových pozic ví, jaké jsou potřeby jednotlivých aktérů, ale i úskalí koncepčního budování značky. V Behavio Labs pracuje od roku 2018 a kromě jiného se podílel na tvorbě inspiračních karet a workshopu Symboly značky.
Porozumíte klíčovým behaviorálním principům, které se týkají značky a naučíte se je aplikovat
Zjistíte, proč komunikovat značku přes její symboly
Ukážeme si postupy pro budování funkčních symbolů značky a jejich propojení s potřebami
Řekneme si, jak zohlednit symboly značky při psaní kreativního briefu
Získáte svůj vlastní balíček 47 inspirativních Symboly značky
95 % lidských rozhodnutí je podvědomých. Evolučně naše podvědomí rychleji poznává a vybavuje si tvary a barvy. Díky symbolům značky si vás lidé vybaví. Mít dobré symboly znamená, že si vás vaši zákazníci budou pamatovat a vybaví si vás v nákupní situaci. Vývoj v behaviorální vědě umožňuje budovat symboly systematicky.
Workshopu se může zúčastnit kdokoliv, koho zajímají značky. Ať už z pozice klienta, agentury nebo zákazníka. Obsah je poskládán tak, že obohatí juniory a inspiruje seniory.
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice
IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486
Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX