Jazyk: Čeština | INVENTI, Mapa | 4. patro, Leslie
Targito, CEO
Vladan Hejnic je spoluzakladatelem hned několika společností, působících v oblastech e-mail marketingu, affiliate marketingu a influencer marketingu, které dohromady pracují pro 510+ středně velkých a velkých značek v 28 zemích světa. Jelikož zastává heslo “Zkušenost je tím nejlepším učitelem” nezahálí a pravidelně se vzdělává v oblastech technologie, marketingu a řízení firmy, aby tak mohl poskytnout svým klientům a zaměstnancům to nejlepší prostředí pro business.
SCUK, CXO
Lukáš je hlavou marketingu a customer experience ve společnosti Scuk.cz a výkonným ředitelem soutěže Internet Effectiveness Awards. V rámci workshopu vám ukáže, jak přetavit zadání vedení společnosti do konkrétních měřitelných cílů. A hlavně, jaké retenční marketingové strategie a aktivity zvolit, abyste úspěšně došli až do cíle své cesty.
Naučíte se, jak získat více věrných zákazníků, kteří u vás budou “doopravdy” pravidelně nakupovat
Ukážeme vám, jak s nimi komunikovat personalizovaně na základě datových signálů a bez nutné asistence IT
A to s návratností investic do několika málo měsíců díky pokročilé automatizaci
Ukážeme vám, jak formulovat strategii - říct si, čeho a jak chcete dosáhnout a úspěšně to předat do týmu
Zjistíte, kde ve vašich datech hledat poklady - představíme 20+ osvědčených automatizovaných kampaní
Získáte odpovědi na to, jak strategii implementovat do své společnosti, získat na ni rozpočet a dovést ji do úspěšného cíle
Jak můžete díky retenčnímu marketingu šetřit a růst zároveň. A to díky věrným zákazníkům a jejich pravidelným nákupům. Podíváme se na ideální propojení akvizičních a retenčních strategi. Dozvíte se, jak ušetřit čas, peníze a energii vašeho týmu díky pokročilé automatizaci a jak růst díky komunikaci řízené daty. A samozřejmě jak rozpoznat úspěch od neúspěchu. Na závěr vás připravíme na všechny potenciální překážky, které na cestě k úspěchu dříve či později potkáte.
Workshop je vhodný pro marketingové manažery, CMO a CEO, kteří chtějí naučit svou společnost šetřit a růst zároveň díky optimalizaci své retenční marketingové strategie. Stejně tak i pro CRM, E-mailing nebo Marketing specialisty, kteří mají ambici posunout své znalosti a zkušenosti o úroveň výš.
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice
IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486
Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX