Jazyk: Čeština | INVENTI, Mapa | 4. patro, Leslie
eVisions Advertising, Head of PPC
Kristýna vede Performance oddělení v online marketingové agentuře eVisions. Zaměřuje se na PPC reklamu v systémech Google Ads, Sklik, Facebook Ads i LinkedIn Ads a za svou praxi pomáhala klientům s tisícovými i milionovými rozpočty.
Zjistíte, jak funguje inzerce v síti LinkedIn
Objevíte její možnosti i limity
Nastavíte si reklamní účet od A do Z, tedy od nastavení správného měření po spuštění kampaně
Zjistíte, jak postupně zlepšovat výkon reklam a jak placenou reklamu propojit s organickou správou profilu
Síť LinkedIn se těší stále vyšší oblibě a Covid-19 tomuto trendu ještě dopomohla. Podle nejnovějších statistik je na LinkedInu 675 miliónů uživatelů a noví stále přicházejí. Zároveň je ale LinkedIn reklama stále jednou z nejdražších a s rostoucí konkurencí to nebude lepší. Má tedy cenu na LinkedInu inzerovat? Jak si vede v porovnání s jinými sociálními sítěmi a jaká jsou specifika v ČR versus ve zbytku Evropy? Jak LinkedIn reklamu nastavit tak, aby efektivně oslovovala uchazeče o práci i business partnery? Tohle vše si zodpovíme a názorně ukážeme v průběhu workshopu.
Workshop je určen marketérům a online marketing specialistům, kteří uvažují o zařazení LinkedInu jako dalšího konverzního kanálu, ale bojí se jeho efektivity a ziskovosti. Social Media specialistům, kteří chtějí správu profilu doplnit o placenou propagaci. Případně HR specialistům, kteří chtějí svůj nábor podpořit reklamou. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti. Je třeba mít založený pouze LinkedIn profil.
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12
639 00 BRNO - Štýřice
IČ: 01646486
DIČ: CZ01646486
Bankovní účet: 2600413633 / 2010
IBAN CZ5920100000002600413633
SWIFT: FIOBCZPPXXX